مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مهندسی صنایع و نرم افزار و مقالات

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد میثاقی دوشنبه 10 مهر 1385 ساعت 08:40

با سلام
خیلی خوشحال شدم که امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات یکی از پیش کسوتان عرصه مشاوره مدیریت را پیدا کردم .
از حسن سلیقه و دقت نظری که دارید سپاسگذارم . امیدوارم موفقت باشید
جواد میثاقی

علیک سلام جناب آقای مهندس میثاقی
از اظهار نظر و لطف جنابعالی که از فهیم ترین و سیستمی ترین مهندسین صنایعی هستید که تا کنون بنده با آنها سرو کار داشته ام کمال تشکر را دارم.
امید دارم با کسب نظرات شما سروران گرامی در پر بار شدن این وبلاگ گام بردارم. منتظر نظرات بعدی شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد