X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

یکشنبه 16 مهر 1385
خانه دور کاری - ترجمه علی حسین قاسمی

                                                                     

پیشگفتار
«سرویس 12» مخابرات ایتالیا، یکی از بزرگ‌ترین مراکز پیام در ایتالیا است که نزدیک به 4000نفر کارمند دارد و هدف آن، ارائه‌ی کمک مستقیم به مشتریان، نوعاً با دادن شماره‌ی تلفن یک مشتری به مشتری‌ دیگر- به‌شرط شناخته‌بودن نام و نشانی- است. این اداره از 104 مرکز تشکیل شده که در 33 شاخه سازماندهی شده و در سراسر ایتالیا پراکنده‌اند.رسماً در جولای سال 1998 بود که «سرویس 12» تصمیم به آزمودن دورکاری گرفت، یعنی زمانی که مخابرات ایتالیا و اتحادیه‌های تجاری یک توافقنامه‌ی کلی درباره‌ی کاربرد «خانه‌دورکاری» (hometelework) در این اداره را امضا کردند.

این توافقنامه‌ درحدود 9 ماه بعد وارد مرحله‌ی عملیاتی خود شد، و در نتیجه 200 کارمند داوطلب، بین ماه‌های مارس و ژوئن 1999، کار در خانه را آغاز کردند.همراه با اجرای دورکاری، انجام پژوهش برای نظارت بر افراد فعال در این پروژه (دورکاران، مدیران و خانواده‌های آنان)در طی 15ماه نخست خانه‌دورکاری به تصویب رسید.

 

تمام مقاله . . .

 


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1101971


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001