مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

تغییرات و کامیابی ها

تغییرات و کامیابی ها

جهان و محیط اطرافمان در حال تغییر است و در چنین شرایطی هیچ چیز خطرناک تر از دل بستن به کامیابی های دیروز نیست!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 14 اسفند 1385 ساعت 13:03

سلام
من از وبلاگ شما خیلی ذوق زده شدم چیز هایی نوشتین که من علاقه دارم فقط یه زحمت دارم میتونید واژه های کلیدی این موضوع رو بگین؟ (سیستم های مدیریت کیفیت در جامعه ی مجازی) خیلی ممنون
همیشه موفق باشید.

علیک سلام
از اظهار ذوق شما خیلی ممنونم.
پاسخ سئوالی که داشتید در متن خود سئوال نهفته است. اگر جواب نگرفتید لطفا سئوالتان را شفاف تر بیان فرمایید.
با آرزوی دیدار مجدد و مستمر
مشاور مدیریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد