مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نکات کلیدی وبلاگ نویسی

نکات کلیدی وبلاگ نویسی

اگر تازه به جمع وبلاگ نویسان پیوسته اید و می خواهید یک وبلاگ نویس موفق باشید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. برخی از این نکات چنین است:

عکس های زیادی را در وبلاگ خود قرار ندهید تا صفحه های شما سریع تر بارگذاری شود. همچنین از عکس هایی که عرض آنها بیشتر از عرض وبلاگ است، استفاده نکنید تا قالب وبلاگ به هم نریزد.

سعی کنید تعداد مطالب موجود در هر صفحه، 7 مورد باشد. این تعداد، استانداردی برای وبلاگ ها است و نه تنها کم نیست بلکه وقت زیادی نیز برای باز شدن صفحه وبلاگ شما صرف نمی شود.

اگر می خواهید وبلاگ شما، جنبه کودکانه و مبتدی به خود نگیرد، از به کار بردن فونت های بسیار بزرگ و رنگارنگ در نوشته های خود خودداری کنید.

سعی کنید برای وبلاگ هایی با محتوای فارسی، از قابلیت راست چین کردن مطالب استفاده کنید تا هنگام نوشتن مطالب به زبان فارسی، مشکلی برای شما پیش نیاید.

از رنگ زمینه مشکی و یا تیره برای وبلاگ خود استفاده نکنید مگر این که وبلاگی در زمینه ویروس و هک در اختیار داشته باشید چرا که این نوع رنگ ها بیشتر در این گونه وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین رنگ های تیره موجب خستگی چشم در هنگام خواندن محتوای وبلاگ و کم کردن اشتیاق بازدیدکننده برای مشاهده تمامی مطالب شما خواهد شد.

لینک های خراب و باطل را از وبلاگ خود حذف کنید تا بازدید کنندگان از دیدن وبلاگ  شما ناامید نشوند.

حتی المقدور از کپی کردن مطالب دیگر وبلاگ ها خودداری کنید. به جای این کار می توانید منبع انتشاردهنده مطلب را معرفی کنید.

استفاده بیش از حد از کدهای جاوا اسکریپت خسته کننده و کاری بی معنی است پس فقط از کدهای ضروری و لازم برای این کار استفاده کنید.

منبع: روزنامه خراسان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد