مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چگونه یک سیب گندیده می‌تواند همه سیب‌ها را خراب کند.

همسر فلپس از محل کار ناراحت بود و محیط کار را سرد و غیردوستانه توصیف می‌کرد. او گفت سپس یک اتفاق جالب افتاد. یکی از همکارانش که بد زبان بود و سایرین را مسخره می‌کرد مریض شد و چند روز سرکار حاضر نشد. مشاهده کل مطلب

همسر فلپس گفت در غیاب وی، سایرین به هم کمک می‌کردند، موسیقی کلاسیک از رادیو پخش می‌کردند و پس از اتمام کار با هم به کافی شاپ می‌رفتند. اما وقتی او به سرکار برگشت اوضاع مجددا نامطبوع شد. همسر فلپس متوجه اهمیت حضور این شخص در سرکار قبل از اینکه مریض شود نشده بود اما با مشاهده جو اجتماعی در زمان غیبت وی، باور کرد که او تاثیر عمیق و منفی می‌گذارد. او واقعا سیب گندیده‌ای بود که یک صندوق سیب را خراب می‌کرد.

شاهدی بر مدعا:

سعی کنید این متن را بخوانید.

 

بر وجود رنکه مرشین تحریر من یک مدل قدیمی رست، کرملر خوب کرر می کند. مگر در یکی رز کلید هر، من رکثرر ررزو می کنم که عرلی کرر می کرد. درست رست که چهل و یک کلید وجود دررد که به رندرزه کرفی خوب کرر می کنند، و تنهر یک کلید که کرر نمی کند تمرم تفروت رر ریجاد کرده رست. گرهی به نظر می رسد که یک فرد نیز تر رندرزه ری مرنند مرشین تحریر من رست. تمرم کررکنرن درست کرر می کنند و ممکن رست شمر به خود بگویید : " خوب، رین یک نفر رست، موجب شکست من نمی شود".

در این ماشین تحریر فقط یک کلید گندیده است و بجای ؛الف؛ - ؛ر؛ می زند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسی شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 22:21 http://www.masy-management.blogfa.com

سلام

راستش فکر می کنم یک سیب گندیده نه تنها یک جعبه سیب رو خراب می کنه بلکه هوای انبار سیب رو هم متعفن می کنه


ماجرای الف و ر هم جالب بود فکر کنم به زودی زود شاهد اس ام اسش باشیم
در پناه حق
یا علی

علیک سلام
آدم یه دوست خوب مثل شما داشته باشه انگار همه دنیا رو داره. ممنون از اظهار نظر حکیمانه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد