مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چگونه‭ ‬نقد‭ ‬کتاب‭ ‬بنویسیم؟

وقتی‭ ‬می‮ ‬خواهم‭ ‬نقد‭ ‬کتاب‭ ‬بنویسم،‭ ‬ابتدا‭ ‬به‭ ‬چند‭ ‬موضوع‭ ‬توجه‭ ‬می‮ ‬کنم‮:‬‭ ‬اول‭ ‬می‮ ‬بینم‭ ‬که‭ ‬آیا‭ ‬موضوع‭ ‬کتاب‭ ‬برای‭ ‬من‭ ‬و‭ ‬خوانندگان‭ ‬جالب‭ ‬است‭ ‬یا‭ ‬نه،‭ ‬دوم‭ ‬این‭ ‬که‭ ‬آیا‭ ‬نگاه‭ ‬و‭ ‬سبک‭ ‬نویسنده‭ ‬در‭ ‬سرتا‭ ‬سر‭ ‬کتاب‭ ‬جاری‭ ‬و‭ ‬ساری‭ ‬است‭ ‬یا‭ ‬فقط‭ ‬چند‭ ‬فصل‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬هم‭ ‬وصله‭ ‬کرده‭ ‬است‮.‬‭ ‬سوم‭ ‬این‭ ‬که‭ ‬آیا‭ ‬کتاب‭ ‬آموزنده‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬چهارم‭ ‬این‭ ‬که‭ ‬آیا‭ ‬می‮ ‬توانم‭ ‬چیز‭ ‬خوبی‭ ‬درباره‭ ‬این‭ ‬کتاب‭ ‬بگویم‭ ‬یا‭ ‬نه‮.‬‭ ‬اگر‭ ‬نتوانم‭ ‬این‭ ‬کار‭ ‬را‭ ‬انجام‭ ‬دهم،‭ ‬از‭ ‬خیر‭ ‬نقد‭ ‬و‭ ‬بررسی‭ ‬کتاب‭ ‬می‮ ‬گذرم‮.

مشاهده مطلب کامل به نقل از روزنامه خراسان

نظرات 1 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 17:12 http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

از آشنایی با شما خوشحال شدم ولی چون ۱۳ ساله نبودم عذر من را بپذیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد