ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
برنامههای بهبود مداوم که امروزه نقل محافل مدیریتی است، به سرعت در تمام سازمان ها گسترده میشوند. مدیران به این امید چنین برنامههایی را، کهبعضاً هزینههای گزافی را نیز به سازمان تحمیل میکنند، در دستور کار قرارمیدهند که بتوانند در سازمان توان رقابت در بازار جهانی و مقاومت در برابر پیچیدگیهای روزافزون را ایجاد کنند. برنامهها و تکنیکهای بهبود مداوم بسیارمتنوعاند، چنان که تنها تهیه فهرستی از عناوین آنها نیز کار سختی است. متأسفانه در این وادی تعداد شکستها به مراتب بیش از پیروزیهای بدست آمده است. نظریه سازمانهای یادگیرنده، که ابتدا توسط تعدادی از مدیران هوشمند وبا تجربه در محیط کسبوکار به صورت عملی مورد استفاده قرار گرفته و سپس در محیطهای دانشگاهی توسط نظریهپردازان پرورش داده شده است، به دنبال یافتن جواب این مسئله است.
جشنواره رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه ای که از تاریخ ٤٢ تا ١٣ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، اولین رخداد رسمی در سطح دولت است که در آن وبلاگ ها به رسمیت شناخته شده و جایگاه کاملا رسمی برای آنها در جشنواره در نظر گرفته شده است.
پرده بگردان و بزن سازنو هان که رسد از فلک آواز نو
تازه و خندان نشود هوش و گوش تا زخرد در نرسد راز نو مولانا
تهران را باید در چشم انداز یک شهر پایدار ساماندهی و برای توسعه ظرفیتهای کالبدی- فضایی و توانمندی های کارکردی آن در سه محور اصلی تلاش کرد: