مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

10 نکته تاپ برای یک وبلاگ نویس موفق

1. پرمحتوی باشید: سعی کنید وبلاگی پر محتوی از نظر لینک، مطلب، عکس و هر چیز دیگر داشته باشید. پر محتوی بودن به این دلیل می باشد که اگر شما مدتی وبلاگ خود را به روز نکردید، هربار که بیننده به وبلاگ شما می آید به نکته ای جدید برخورد کند و وبلاگ شما به روز جلوه کند.

ادامه مطلب

استقبال کم نظیر جهان از جشنواره کاریکاتور بهره وری ایران

نخستین جشنواره بین المللی کاریکاتور بهره وری با شرکت 40 کشور، مورد استقبال چشمگیر و کم نظیر هنرمندان جهان قرار گرفت.ادامه خبر
به گزارش خبرنگار کیهان، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، دبیر این جشنواره افزود: این در حالی است که در مسابقه معتبر کاریکاتور آموریستی ایتالیا با 39 سال سابقه برگزاری، تنها 35 کشور دنیا حضور پیدا کرده اند.

اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور بهره وری از 10 خرداد ماه به مدت 12 روز در خانه کاریکاتور ایران و فرهنگسراهای خاوران، بهمن، دانشجو و هنر برگزار خواهد شد. مهلت شرکت در جشنواره تا 10 اردیبهشت است.

شما یا دیگران

شما یا دیگران

مهم نیست شما چه کسانی را می شناسید؛ مهم آن است که شما را چه کسانی می شناسند.       ؛تئودور لویت ؛

اقتصاد مدیریت کیفیت

اهمیت سیستم های مدیریت کیفیت و جایگاه آن در توسعه اقتصادی کشورها علاقمندان به این موضوع را به سمت استفاده اقتصادی و نتیجه بخش هدایت می کند، در کشور ما استقرار سیستم های مدیریت کیفیت از ده سال قبل شروع و تاکنون شرکت های متعددی موفق به اخذ گواهینامه های مدیریت کیفیت شده اند. حال سوالی که پیش می آید این است که این سیستم ها چقدر توانسته اند در سطح ملی و بین المللی به نفع اقتصاد کشور عمل کرده و از طرف دیگر در سطح ملی منجر به افزایش سود آوری فعالیتهای سازمان ها شود؟

دریافت متن کامل مقاله

شغل یا مشتری

بجای شغل؛در پی مشتری باشید. اگر انسان بتواند محصولی عرضه کند که خواهان داشته باشد؛از بیکاری نجات یافته است.                                    چارلز هندی- از کتاب روح تشنه

مدلی فراگیر برای برون سپاری خدمات

برون سپاری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه سازمانها و ارتقای بهره وری در قالب کوچک سازی درسالهای اخیر موردتوجه مدیران و مسئولان سازمانها قرار گرفته و به صورتهای مختلف به اجرا درآمده است. اما تاکنون موضوع برون سپاری غالباً به صورت کلی ارائه شده و موردارزیابی قرار می گرفته است و الگوی مشخصی جهت برون سپاری خدمات ارائه نگردیده است.

در این مقاله، ابتدا مشخصه های مختلف خدمات باتوجه به جدیدترین مطالب منتشر شده موردبررسی قرار گرفته و سپس یک مـدل استراتژیک جهت برون سپاری خدمات ارائه گردیده است. این مدل که بــر مشخصه های خدمت تاکید دارد به گونه ای طراحی شده است که در ضمن سادگی نگاهی فراگیر به موضوع داشته و برای راهنمایی مدیران مفید واقع می گردد.

مشاهده کامل مطلب