مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پیام تاریخی دکتر ژوزف جوران به پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت

خوشحال و مفتخر هستم که دعوت شما را پذیرفته و  برای “ پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت “ در ایران پیام ارسال دارم. در طول قرن بیستم همه ما شاهد یک انقلاب تاریخی در مدیریت نمودن کیفیت بودیم. اطلاعات بیشتر

ان انقلاب در ژاپن، که در قبل از جنگ جهانی دوم در بد بودن کیفیت کالاهای صادراتی اش مشهور بود، اتفاق افتاد.پس از ان جنگ ، ژاپن تولید خود را به  کالاهای غیر نظامی تبدیل نمود ولی در فروش انها به علت شهرت در کیفیت ضعیف مشکل داشت . بعد از ان او به تلاش عظیمی برای بهبود کیفیت خود و در اثر ان شهرت کیفیت خود دست زد . این امر به نحو چشمگیری موفقیت امیز بود و اصلی ترین دلیل برای تبدیل ژاپن به یک ابر قدرت اقتصادی گردید. ان اتفاق تاریخی نشان داد که میتوان یک ملت را به سطح راهبری جهانی کیفیت رساند. ان امر همچنین نشان داد که راهبری در کیفیت می تواند به نتایج پایدار در اقتصاد ملی منجر گردد.

من به دست اندر کاران کیفیت در ایران به مناسبت“پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت“ شان تبریک گفته و بهترین ارزوهای خودم را برای یک کنفرانس موفقیت امیز ابراز می دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد