مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

سیستم سریع ، ارزان ، صحیح

سیستم را می توان « سریع » بدست آورد،  You can have it fast

سیستم را می توان « ارزان » بدست آورد،  you can have it cheap

سیستم را می توان « صحیح » بدست آورد. or you can have it right

شما می توانید حداکثر دو تا از حالات بالا را همزمان انتخاب کنید!  Pick any two

مرجع عبارت :راهکار مدیریت

نظرات 1 + ارسال نظر
مسی سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 21:39 http://www.masy-management.blogfa.com

خدایا:

به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ

بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم

و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

بگذار تا آن را من خود انتخاب کنم

اما آنچنان که تو دوست داری

چگونه زیستن را تو به من بیاموز

چگونه مردن را من خود خواهم آموخت

دکتر علی شریعتی
=== یاد و خاطرش گرامی باد===

ممنون از حضور و همراهی شما در وبلاگ مشاور مدیریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد