ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
• هر روز هزاران سیب در اطراف ما از درخت فرو می افتد ولی آنچه وجود ندارد دیدگان نیوتنی است (وفا غفاریان، غلامرضا کیانی، استراتژی اثر بخش)
• برای اینکه ماهیگیر خوبی شوید، باید بتوانید مثل یک ماهی فکر کنید.(جک تراوت، ترجمه احمد امیر شاهی، شرکت های بزرگ، مشکلات بزرگ)
• تقلید مو به مو از رقیب، بهترین فرصت برای از دست دادن سرمایه است.(تام پیترز، ترجمه محمد ابراهیم محجوب، مدیران برجسته سخن می گویند.)
• پر اهمیت ترین کارها، هرگز نباید قربانی کم اهمیت ترین کارها بشوند (گوته)
• حتی ته مداد رئیس هم یک پاک کن چسبیده است، پس اشتباهات خود را بپذیرید.(پرومودباترا، ویجی باترا، مدیریت کارکنان)
• صعود دسته جمعی به قله آسانتر است ( بلانچارد، موچینک ، قرص مدیریت)
مواجه شدن و برخورد با یک مشتری ناراضی و عصبانی، کابوسی است که تمامی صاحبان کسب و کارها آن را تجربه میکنند. زمانی که اشتباه یا مشکلی در ارایهی خدمات یا محصولی رخ دهد، مشتریان شکایتهای خود را آغاز میکنند. سپس خشم آنها اوج گرفته و تبدیل به فریاد میشود.
خوشحال و مفتخر هستم که دعوت شما را پذیرفته و برای “ پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت “ در ایران پیام ارسال دارم. در طول قرن بیستم همه ما شاهد یک انقلاب تاریخی در مدیریت نمودن کیفیت بودیم.
ان انقلاب در ژاپن، که در قبل از جنگ جهانی دوم در بد بودن کیفیت کالاهای صادراتی اش مشهور بود، اتفاق افتاد.پس از ان جنگ ، ژاپن تولید خود را به کالاهای غیر نظامی تبدیل نمود ولی در فروش انها به علت شهرت در کیفیت ضعیف مشکل داشت . بعد از ان او به تلاش عظیمی برای بهبود کیفیت خود و در اثر ان شهرت کیفیت خود دست زد . این امر به نحو چشمگیری موفقیت امیز بود و اصلی ترین دلیل برای تبدیل ژاپن به یک ابر قدرت اقتصادی گردید. ان اتفاق تاریخی نشان داد که میتوان یک ملت را به سطح راهبری جهانی کیفیت رساند. ان امر همچنین نشان داد که راهبری در کیفیت می تواند به نتایج پایدار در اقتصاد ملی منجر گردد.
من به دست اندر کاران کیفیت در ایران به مناسبت“پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت“ شان تبریک گفته و بهترین ارزوهای خودم را برای یک کنفرانس موفقیت امیز ابراز می دارم.