X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

جمعه 25 خرداد 1386
اندیشه های الهام بخش

مرجع مطالب:مدیریت دانش سازمانی

• هر روز هزاران سیب در اطراف ما از درخت فرو می افتد ولی آنچه وجود ندارد دیدگان نیوتنی است (وفا غفاریان، غلامرضا کیانی، استراتژی اثر بخش)
• برای اینکه ماهیگیر خوبی شوید، باید بتوانید مثل یک ماهی فکر کنید.(جک تراوت، ترجمه احمد امیر شاهی، شرکت های بزرگ، مشکلات بزرگ)
• تقلید مو به مو از رقیب، بهترین فرصت برای از دست دادن سرمایه است.(تام پیترز، ترجمه محمد ابراهیم محجوب، مدیران برجسته سخن می گویند.)
• پر اهمیت ترین کارها، هرگز نباید قربانی کم اهمیت ترین کارها بشوند (گوته)
• حتی ته مداد رئیس هم یک پاک کن چسبیده است، پس اشتباهات خود را بپذیرید.(پرومودباترا، ویجی باترا، مدیریت کارکنان)
• صعود دسته جمعی به قله آسانتر است ( بلانچارد، موچینک ، قرص مدیریت)


پنج‌شنبه 24 خرداد 1386
بهشت و جهنم
فردی از پروردگار در خواست کرد تا به او بهشت و جهنم را نشان دهد خداوند پذیرفت و او را وارد اتاقی نمود که . . .

مشاهده مطلب کامل

مشاهده مطلب کامل


چهارشنبه 23 خرداد 1386
هفت راه برای فرونشاندن خشم مشتریان ناراضی

مواجه شدن و برخورد با یک مشتری ناراضی و عصبانی، کابوسی است که تمامی صاحبان کسب و کارها آن را تجربه می‌کنند. زمانی که اشتباه یا مشکلی در ارایه‌ی خدمات یا محصولی رخ دهد، مشتریان شکایت‌های خود را آغاز می‌کنند. سپس خشم آن‌ها اوج گرفته و تبدیل به فریاد می‌شود.

مشاهده مقاله


سه‌شنبه 22 خرداد 1386
فهرست کاریکاتورها و تصاویر در راهکار مدیریت

مشاهده فهرست


دوشنبه 21 خرداد 1386
نسل جدید کامپیوتر ها

اطلاعات بیشتر


دوشنبه 21 خرداد 1386
تازه های سایت پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

تازه های سایت پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

 

19 خرداد 1386

تشخیص خودکار صفحات فهرست با توجه به الگوی آن‌‌ها در پایان‌نامه‌‌های ..
بررسی و مقایسه نسخه‌های رایگان «اریک» و «سرچ‌اریک» با ...
بررسی وضعیت کتابخانه‌های زندان در ایران براساس رهنمودهای ایفلا
ارزیابی قابلیت‌های جستجو در کتابخانه‌های دیجیتالی
رویکردهای مدیریتی در حفاظت دیجیتالی
تأثیر فناوری اطلاعات بر مقتضیات و شرایط شغلی فهرست‌نویسان
دسترسی به اطلاعات در کتابخانه‎ ها:  روش‎ها و مسائل
تطبیق استانداردهای موجود برای مستند سازی سیستم های اطلاعاتی..
ارتباطات تحریک‌پذیر زمانی در پروتکل شبکهCANا ( Time Triggered CAN)
کتابخانه بین المللی دیجیتالی کودکان ...


یکشنبه 20 خرداد 1386
پیام تاریخی دکتر ژوزف جوران به پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت

خوشحال و مفتخر هستم که دعوت شما را پذیرفته و  برای “ پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت “ در ایران پیام ارسال دارم. در طول قرن بیستم همه ما شاهد یک انقلاب تاریخی در مدیریت نمودن کیفیت بودیم. اطلاعات بیشتر

ان انقلاب در ژاپن، که در قبل از جنگ جهانی دوم در بد بودن کیفیت کالاهای صادراتی اش مشهور بود، اتفاق افتاد.پس از ان جنگ ، ژاپن تولید خود را به  کالاهای غیر نظامی تبدیل نمود ولی در فروش انها به علت شهرت در کیفیت ضعیف مشکل داشت . بعد از ان او به تلاش عظیمی برای بهبود کیفیت خود و در اثر ان شهرت کیفیت خود دست زد . این امر به نحو چشمگیری موفقیت امیز بود و اصلی ترین دلیل برای تبدیل ژاپن به یک ابر قدرت اقتصادی گردید. ان اتفاق تاریخی نشان داد که میتوان یک ملت را به سطح راهبری جهانی کیفیت رساند. ان امر همچنین نشان داد که راهبری در کیفیت می تواند به نتایج پایدار در اقتصاد ملی منجر گردد.

من به دست اندر کاران کیفیت در ایران به مناسبت“پنجمین کنفرانس مدیران کیفیت“ شان تبریک گفته و بهترین ارزوهای خودم را برای یک کنفرانس موفقیت امیز ابراز می دارم.


<< 1 2 3 4 5 6 >>
برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1109590


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001