مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مقدار متنابهی مقاله و پایان نامه

مشاهده مقاله ها

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 17:08 http://www.masy-management.blogfa.com

سلام بر مشاوره مدیریت عزیز

راستش چند وقت بود دنبال یه عنوان مناسب برای پروپوزال دکترا بودم بعد از کلی مطالعه در زمینه های مختلف چشمم به یه مقاله در زمینه TQM خورد راستش برام جالب بود چون در این زمینه اطلاعات زیادی نداشتم ولی با توجه به امکانات محدود شهرستانمون در این زمینه مطالعه و تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که این موضوع را در رابطه با اموزش و پرورش بززسی کنم البته در این زمینه چند تا پایان نامه هم در سازمان اسناد دیدم
تا امروز که وبلاگ شما رو می خوندم و چشمم به موضع بندی وبلاگتون افتاد و رزومه تون رو با اینکه قبلا مطالعه کردمه بودم مجددا بررسی کردم

علیک سلام
نوشته شما ناقص بود در وبلاگتان کامنت گذاشتم.

مسی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 22:34

ببخشید

مشکل از اینترنت و سیستمم بود که صفحه کامنتهای شما را دوباره باز نکرد

می خواستم نظر شما رو در این مورد بدونم که : زمینه یابی اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش و پرورش

موضوع جالبی برای طرحم هست یا نه

ممنون میشم

در پناه حق
یا علی

خواهش می کنم!
موضوع مدیریت کیفیت جامع به اندازه کافی از پتانسیل های لازم برای تز شما در دوره دکتری برخوردار هست. لیکن شواهد عینی کافی برای توجه به آنها و نقد و بررسی این شواهد نخواهید داشت و صرفا باید به یک سری تئوری های مدیریتی بسنده نمایید.لطفا اگر اطلاعات بیشتر خواستید با ایمیل من مکاتبه فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد