مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

حکایت های در باب مدیریت

مشاهده حکایات 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسی یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 19:55 http://www.masy-management.blogfa.com

سلام
ممنون که جوابم رو دادید

امیدوار شدم

چشم

مطالبم رو که جمع و جور کردم باز هم مزاحم شما خواهم شد

موفق باشید

در پناه حق
یا علی

علیک سلام
خواهش می کنم بنده در خدمت هستم!

مدیریت برتر ما دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 08:22 http://modiriatebartaremaa.blogfa.com/

از وب مفید و ارزشمندتان لذب بردم. خوشحال خواهم شد به وب زیبای شما لینک دهم. ما را از نظر مساعد خوتان آگاه کنید متشکرم.

بنده هم از آشنایی با شما خوشحال شدم. امید است این آشنایی سرآغاز همکاری های حرفه ای نیز باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد