مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اصول پاسخگویی

ویژگی های اساسی یک سیستم پاسخگوئی مناسب به شکایات مشتریان: نومن و کاتلین برای یک سیستم پاسخگوئی مناسب به شکایات ویژگیهای زیر را بر شمردند.

مشاهده مقاله1ـ‌دسترسی آسان
2ـ پاسخگوئی سریع
3ـ دسترسی بدون دردسر
4- کارکنان با اختیار عمل
5ـ گزینش و آموزش کارکنان
6ـ بانک اطلاعات مشتری
7ـ حمایت سازمانی
9ـ منصفانه و بی طرف بودن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد