مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

معرفی یک سایت آموزشی

مرکز تحقیقات فناوری و آموزش های حرفه ای  در راستای توسعه فعالیتهای پژوهشی و اطلاع رسانی، بر مبنای فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه آموزشهای حرفه ای  فعالیت می نماید. فعالیتهای این مرکز در راستای آموزش مجازی ، توسعه وب و اجرای تحقیقات در قالب یک Think Tank و یک مرکز اطلاع رسانی به انجام می رسد.

مشاهده سایتمشاهده سایت

نظرات 2 + ارسال نظر
سامانه مروارید چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 12:25 http://www.morvaridonline.blogsky.com

روی بـه مـحـراب نـهادن چـه سـود دل بـه بــخارا و بــتان طـراز
ایـزد مـا وسـوسـه ی عـاشـقـی از تـو پـذیـرد نـپـذیـرد نـمـاز


درودی سبز و آبی مثال خرم خزان و دریای نعمت وجود

سلام، خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم، البته امیدوارم منو ببخشید که ابتدای این کامنت رو ‏به خاطر نداشتن وقت کافی از قبل نوشته بودم، خواستم شما رو به وبلاگ خودم دعوت کنم.‏

سامانه مروارید، عنوان وبلاگ من هستش، که البته یه تفاوت اساسی با همه وبلاگها داره و اونم اینه که ‏توی این وبلاگ، شما مثل خیلی از وبلاگهای دیگه عکس و شعر میخونید و میبینید، ولی با یک تفاوت ‏آشکار، تمامی اشعار منتخب از اشعار کلاسیک هستند و تمامی عکس ها، عکس هایی در سایز کوچک و ‏با عناوین معنی داری هستند که در عین کوچکی بسیار جذاب میباشند.‏

خوشحال میشم میزبان شما باشم .... ضمنا اگر دوست دارید تبادل لینک کنیم من در خدمتم، در اسرع ‏وقت این کار رو میکنم، سامانه مروارید هر 24 ساعت 1 بار بروز رسانی میشه.‏

تا بعد...‏

http://www.morvaridonline.blogsky.com
morvarid_contact@yahoo.com

علیک سلام
از اظهار لطف شما بسیار سپاسگزارم. امیدوارم موفقیت شما پایدار باشد.

سعید چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 12:46 http://www.seyghalan.blogfa.ir

سلام
از آشنایی با شما و وبت خوشحالم
با معرفی شهرستان لنگرود آپم
وقت کردی سری بهم بزن

علیک سلام
وبلاگ زیبایت را دیدم. خداقوت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد