مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مهاجرت !

آیا تا حالا شده که مهاجرت بکنید؟ خیلی وقت ها آدم مجبور به مهاجرت می شه البته شاید اولش سخت و ناخوشایند باشه ولی اگر بتونیم تهدیدها رو به فرصت تبدیل کنیم و کمی هم خوش بین باشیم شاید بتونیم از یک مهاجرت  ناخواسته؛یک تجربه گرانبها به دست بیاریم.

البته هر مهاجرتی ولو اجباری حتما دلایل و اهداف خودش رو به همراه داره که باید به اونها توجه کرد و تازه اینکه منظور من از مهاجرت یک مهاجرت واقعی نیست بلکه مهاجرت مجازی در دنیای بی انتها؛دست نیافتنی و جذاب دهکده جهانیه !

زیاد سرتون رو به درد نیارم. به دلایل مختلف که در فرصت بعدی به اونها خواهم پرداخت مجبور به مهاجرت در این دهکده شدم و قصد دارم به آرامی وبلاگ مشاور مدیریت رو از دهکده بلاگ اسکای خارج نموده و به دهکده گوگل نقل مکان کنم!

 از این پس تا مدتی هر دو وبلاگ مشاور مدیریت هر روز به روز خواهند شد و پس از نقل مکان کامل تنها وبلاگ مشاور مدیریت موجود در دهکده گوگل به روز خواهد بود.

خوشحال خواهم شد از نظرات شما عزیزان (۱۵۸ عضو بسیار ارزشمند وبلاگ مشاور مدیریت و دیگر دوستان گرامی) در خصوص این مهاجرت بهره مند شوم.منتظر نظرات شما هستم.

به امید دستیابی به موفقیت های پایدار !

برای مشاهده وبلاگ جدید مشاور مدیریت روی عکس کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 15:54 http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

علیک سلام
آیا این خدمت شما رایگان است؟

ساناز سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 10:44 http://www.sanazforutan.blogfa.com

آدرس جدیدو به منم بدین لطفاْ

لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://sadeghfar.googlepages.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد