مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

باز هم تعداد زیادی مقاله با موضوع مدیریت

اگر وقت داشتید سری به این سایت بزنید و از مطالعه مقالات آن بهره مند شوید.

کلیک کنید

ایران ۱۴۰۴

کلیک کنید

به تازگی بخش جدیدی به وبلاگ مشاور مدیریت افزوده شده است تحت عنوان ایران 1404 و شما می توانید بسیاری از مطالبی که درخصوص چشم انداز ایران 1404 منتشر می شود را بررسی فرمایید و سپس دررابطه با میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف این چشم انداز قضاوت فرمایید. ا

چشم‌انداز 20 ساله کشور

حرکت در جهت چشم‌انداز 20 ساله کشور نیازمند تلاش همه‌جانبه مسوولان و نخبگان کشور است. در این مقاله بعد از بررسی وضعیت کشور از ابعاد مختلف اقتصادی و فناوری و تبیین جایگاه آن در منطقه، کلیک کنیدتلاش می‌شود تا چشم‌انداز 20 ساله کشور در حوزه اقتصاد و فناوری شفاف گردد.

کشور باید در افق 20 ساله خود، به اقتصادی دانش‌بنیان و یادگیرنده که در منطقه‌ای شکوفا، حائز برتری است و کاملاً توسعه‌یافته محسوب می‌گردد (و دارای ویژگی‌های طرح‌شده در مقاله است) تبدیل گردد.

در همین راستا، کشور در یک افق 20 ساله به "مرکز تعالی فناوری‌های پیشرفته در منطقه" تبدیل خواهد شد که نوآور و خوداتکا بوده و به سبب داشتن توانمندی‌های دانشی و فناورانه متمایز و رقابت‌پذیر، برترین کشور از جهت علمی، فناوری و صنعتی در سطح منطقه و دارای جایگاهی برجسته در سطح جهانی است (ویژگی‌های مربوطه در مقاله شرح داده شده است). ادامه ...

خبرنامه الکترونیک؛ از نشر آنلاین تا بازاریابی اینترنتی

لطفا کلیک کنیدخبرنامه ابزاری برای اطلاع رسانی به مخاطبان خاص با علایق مشترک درباره رویدادها، گزارش ها یا اخبار مرتبط با یک موضوع یا حوزه سازمانی است. یک نشریه داخلی، یک بولتن سازمانی، یک مجله دوره ای یا حتی یک اطلاعیه خبری در سازمان، خبرنامه به شمار می رود. از زمان رواج نشر رومیزی در دهه ١٩٨٠ تاکنون هزاران نوع خبرنامه تهیه و چاپ شده است. با ظهور اینترنت، نوع جدیدی از خبرنامه ها با عنوان خبرنامه الکترونیک رایج شد. این خبرنامه ها به دلیل رایگان بودن، یکی از امکانات جذاب وب سایت های سازمان ها و شرکت هاست و باعث تعامل بین روابط عمومی با مخاطبان و مشتریان می شود. برای کارآیی و تاثیرگذاری خبرنامه ها، روش های متفاوتی وجود دارد و از فناوری های مختلف استفاده می شود. در ادامه گزارش تکنیک های طراحی و ارسال خبرنامه الکترونیک تشریح و نرم افزارهای موجود در این زمینه معرفی شده است.فرآیند تولید و ارسال خبرنامه الکترونیک، نقش خبرنامه الکترونیک در کمک به بازاریابی الکترونیک، نقش خبرنامه الکترونیک در جذب مخاطبان و مشتریان، نحوه تولید و انتشار خبرنامه الکترونیک، از دیگر محورهای این گزارش است. ادامه . . .