مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

درج پیشنهاد سازمان استاندارد در مجله سازمان بین المللی استاندارد

کلیک کنید.به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، پیشنهاد سازمان استاندارد در خصوص کاربرد تلفن همراه در استقرار و ممیزی سیستم مدیریت ( ایزو 9000 و ایزو 14000 ) مورد استقبال سازمان بین المللی استاندارد قرار گرفت .

دکتر جهانگیر اسدی رییس کمیسیون تدوین استانداردهای بین المللی ایزو 14000 با اعلام این مطلب گفت : سازمان بین المللی استاندارد در شماره ژانویه – فوریه 2008 مجله سیستم های مدیریت که هر دو ماه یکبار در ژنو از سوی این سازمان منتشر و برای تمامی سازمان های بین المللی در سراسر جهان ارسال می گردد دو صفحه را به کاربرد تلفن همراه در استقرار و ممیزی سیستم های مدیریت اختصاص داده است.

اسدی که به عنوان مبتکر این ایده نوین در مجله مذکور معرفی شد در ادامه افزود : براساس محتویات طرح ، از این پس سازمان های علاقمند به استقرار سیستم های مدیریت و یا دارای گواهینامه ایزو    می توانند با تغییر مستندات خود به نسخه های قابل مطالعه در تلفن های  همراه از صرف هرگونه کاغذ و انرژی بیهوده بی نیاز گردند.

وی خاطرنشان کرد : ارائه این طرح در اجلاس سازمان ایزو در پکن ، تقدیر دبیرخانه های کمیته سازمان ایزو از انگلستان و کانادا را به همراه داشت که این امر حاکی از مقبولیت عملکردها و فعالیت های تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران در زمینه مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی است .

برای مشاهد اصل خبر اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد