مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بیل گیتس چگونه مایکروسافت را مدیریت می کند؟

کلیک کنید.مجله فورچون، سلسله مصاحبه هایی با عنوان «چگونه کار می کنم» با افراد مشهور دنیای صنعت و اقتصاد انجام داده است. محور اصلی این مصاحبه ها نحوه انجام کارها و مدیریت برنامه ها توسط این اشخاص است.در یکی از تازه ترین مصاحبه ها مجله فورچون مصاحبه ای با بیل گیتس انجام داده است.به گزارش ایسنا اگر به دفتر بیل گیتس نگاه کنید، کاغذ زیادی در آن نمی بینید.او می گوید: روی میزم ٣ صفحه نمایش دارم که مجموعه آن ها با هم یک دسکتاپ واحد را تشکیل می دهد. من می توانم مطالب را از یک صفحه به صفحه دیگر بکشم. اگر شما یک بار تجربه کار با یک صفحه نمایش بزرگ را تجربه کنید، دیگر به گذشته برنمی گردید، چون اثر مستقیمی روی کارآیی شما خواهد گذاشت.صفحه نمایش چپ فهرست ایمیل هایم را نشان می دهد، صفحه نمایش وسط ایمیلی را که می خوانم و به آن جواب می دهم، نمایش می دهد و مرورگرم روی صفحه نمایش راست قرارمی گیرد.در مایکروسافت ایمیل رسانه انتخابی است و بیشتر از تماس های تلفنی، بلاگ، اسناد و بولتن های خبری یا نشست ها از آن استفاده می شود. (میل های صوتی و فکس ها در ایمیل ها ادغام شده است.)
بیل گیتس روزانه ١٠٠ ایمیل دریافت می کند، البته بعد از فیلتر ایمیل های ناشناس وی چنین تعداد ایمیلی دارد.
بیل گیتس سعی می کند مطمئن شود وقتش را روی ایمیل هایی که اهمیت بیشتری دارد، متمرکز کرده است.تنها وسیله ای که گیتس در دفترش دارد که فناوری پایینی دارد، «وایت بوردش» است. وی از ماژیک های خوشرنگی استفاده می کند.در مایکروسافت می شود از روی وایت بوردها عکس برداشت و به رایانه ها ارسال کرد. به این ترتیب آن ها شبیه یک Tablet pcبزرگ می شود.
بیل گیتس در ادامه می گوید: کاغذ در زندگی روزانه من نقشی ندارد، من ٩٠ درصد اخبار را آنلاین دریافت می کنم، وقتی برای نشستی می روم برای این که چیزی را به بقیه نشان دهم از Tablet pc استفاده می کنم. این سیستم با رایانه دفترم کاملا در ارتباط است و من به همه فایل هایی که به آن ها احتیاج پیدا می کنم دسترسی دارم. یک نرم افزار یادداشت برداری به نام OneNote هم روی این رایانه دارم. بنابراین همه نوشته هایم به شکل دیجیتال است.گیتس معمولا به جای این که برای پیدا کردن فایلی در داخل فولدرها دنبال آن ها بگردد، آن ها را جست وجو می کند.
وی می گوید: ابزار دیجیتالی دیگری که اثر زیادی روی کارآیی من داشته است، نرم افزار جست وجوی دسکتاپ است، این ابزار دسترسی من را به اطلاعات روی رایانه شخصی، سرور و اینترنت تغییر داده است. با هاردهای بزرگ تر و افزایش پهنای باند، من چندین گیگابایت اطلاعات به شکل ایمیل، اسناد، فایل های رسانه ای، دیتابیس تماس ها و غیره دارم.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد