مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نحوه تشخیص و برخورد با مشتریان عصبانی

کلیک کنید.احتـمالاً هـر روز بـا مشتـریـان عصبـانی مواجه مــی شوید.می دانید، آنهایی که می خواهند همه اتفاق های بدی که در زندگیشان افتاده را یکجا سر شما خالی کنند؟ حـرف های آنها ممکن است طعنه آمیز و نیشدار باشد و یا با بد زبانی و حـرف هـای نـاروا همـراه بـاشد. مـمکن اسـت مستقـیـماً فـحـش بـارانـتـان کنـند، تـهدیـدتان کـننـد، یـا سـعی کنــنـد بترسانندتان. کنار آمدن با چنین افرادی خیلی سخت است و روبه رو شدن با یکی از آنها همه روزتان را خراب خواهد کرد. برای مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

مقالات بتسا

کلیک کنید.

برای مشاهده چند مقاله از سایت بتسا اینجا کلیک کنید.

مقایسه ماموریت و عملکرد موسسه استاندارد ایران

کلیک کنید.

لطفا با مطالعه دو مطلب ذیل ماموریت و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران(ماتصا) را مقایسه فرمایید.

مشاهده ماموریت موسسه    مشاهده گزارش عملکرد موسسه

۱۵ گام موفقیت

ایمیل خوب یکی از دوستان اسلایدهایی بود که رسیدن به موفقیت شغلی را در ۱۵ گام و به زبان انگلیسی نشان می داد بنده هم آنرا ترجمه کردم و برای شما مدیر محترم در وبلاگ قرار دادم. امیدوارم مفید واقع شود. برای دریافت اسلایدها روی عکس کلیک کنید.

دریافت اسلایدها

باز هم تبریک سال نو !

با سلام

از تمام شما عزیزانی که با ارسال ایمیل و یا نوشتن یادداشت سال نو را تبریک گفتید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم سالی سرشار از موفقیت های پایدار به همراه داشته باشید.

کلیک کنید.