مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مدیریت کیفیت فراگیر،رخنه ای در مدیریت کتابخانه ها

کلیک کنید.

گستردگی و پیچیدگی دنیای امروز، تولید برتر، ارتقاء و بهره وری، اثربخشی بیشتر و رقابت در صحنه های بین المللی باعث شده که به مدیریت بهای بیشتری داده شود. امروزه لازمه اداره جوامع علم و هنر مدیریت است و دانش مدیریت به عنوان امری اجتناب ناپذیر در تمام حوزه های علمی ریشه دوانده است. در این راستا کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی به عنوان نهادهای اجتماعی جوامع پیشرفته از این امر مستثنی نبوده و رسالت خطیر این نهادها در پیشبرد اهداف اقتصادی جوامع چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی آنها را به سمت مدیریت ، بالاخص دانش مدیریت کیفیت سوق داده است. همچنین عصر اطلاعات، آلودگی اطلاعات و نیازهای کاربران اطلاعات، کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی را واداشته است تا از یک روش مدیریتی صحیح استفاده نمایند. یکی از این روشها، «مدیریت کیفیت  فراگیر»  می باشد.
در این مقاله سعی خواهیم کرد با نگاهی بر اعمال مدیریت کیفیت  فراگیر  («مدیریت کیفیت  فراگیر» )در کتابخانه ها با توجه به عقیده دمینگ،اصول،ارکان فلسفی مزایا و چگونگی سنجش و ادازه گیری آنرا مورد برررسی قرار دهیم. برای مشاهده ادامه اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد