مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پرسش و پاسخ های متداول - ایزو ۹۰۰۱

 

تا کنون تماس های فراوانی از شهرهای مختلف کشور داشته ام و مدیران محترم سازمان های تماس گیرنده می خواستند بدانند که نحوه دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ چگونه است. از آنجا که بسیاری از پرسش و پاسخ های مرتبط با این موضوع متداول شده است و ممکن است سایر مدیران محترم هم این گونه پرسش ها را داشته باشند ولی فرصت لازم برای تماس را پیدا نکنند؛برآن شدم که سندی را تحت عنوان پرسش و پاسخ های متداول ایزو ۹۰۰۱ را تدوین نمایم. 

شما می توانید سند پرسش و پاسخ های متداول ایزو ۹۰۰۱ را اینجا مشاهده فرمایید. سند یاد شده با توجه به درخواست های مطرح شده بازنگری و به روز خواهد شد. خوشحال خواهم شد بنده را از نقطه نظرات گرانبهای خود برای تکمیل این سند مطلع فرمایید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 08:19 http://wallpaperiran.com

سلام
خواستار تبادل لینک با شما هستم در صورت تمایل من رو با اسم
عکسهای دسکتاپی لینک کنید و به من اطلاع بدین تا شما رو با اسم مورد نظرتون در بخش خودتون لینک کنم
با تشکر

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم. به نظر شما قسمت من توی سایت شما کدام قسمته ؟ !

امیر دهقان شنبه 2 آذر 1387 ساعت 00:20 http://moshaveriso.wordpress.com

دوست عزیز بهتون تبریک میگم وبلاگ خوبی دارین من و تیمم به مشاوره در سیستم مدیریت کیفیت میپردازیم اگر مایل باشید خوشحال میشم با شما تبادل لوگو انجام بدم من کد لوگوی شما رو در قسمت مربوطه در وبلاگم گذاشتم اگر شما مایل باشید کد لوگوی وبلاگ من در قسمت تبادل لینک گذاشته شده خوشحال میشم اونو تو وبلاگتون بذارین

باسلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم. در وبلاگ شما پیام گذاشتم ولی خطا داد فکر کنم مشکلی وجود داره !
به امید دیدار مجدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد