مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

باز هم بفرمایید که کیفیت نان بد است

به گزارش اداره کل استاندارد استان قم،اولین جلسه ‌بررسی کیفیت نانوایی های استان قم در محل ادارةکل استاندارد این استان تشکیل‌شد.
در ابتدا حجت‌نیا در خصوص مشکلاتی که در مسیر تغییر رویکرد نانوائیها در جهت ارتقاء کیفیت آن‌ها وجوددارد مطالبی عنوان‌ کرد و افزود « هم اکنون مبارزه با قاچاق آرد همچنان بیشترین وقت و انرژی را از سازمان‌های مربوطه از جمله غله معطوف خود می‌سازد .
وی استفاده از کارگران غیرماهر در نانوایی ها منشاء بسیاری از مشکلات بوجود آمده در کیفیت آرد دانست و گفت:حرکت در مسیر رفع مشکلات کیفی نان در استان مستلزم همکاری همه ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط است.
در همین راستا مقرر شد اولین گام در این رابطه در 2 بعد کلی برداشته ‌شود.
1ـ بررسی کیفیت آرد مورد مصرف:
در این خصوص مقررشد کارخانجات آرد مستقر در استان قم با توجه به معیارهای تعیین‌شده درجه‌بندی و رتبه‌گذاری گردند. همچنین هیچ واحدی مجاز به ارایه آرد با کیفیت کمتر از حدود تعریف شده در استاندارد ملی نیست.
2ـ نظارت و کنترل جامع و مستمر بر نانوایی ها:
در این خصوص با عنایت به لزوم همکاری تمامی سازمان‌های مرتبط مقررشد جلسه‌ای با حضورنمایندگان محترم استانداری، فرمانداری، غله، تعزیرات آرد و نان، بازرگانی، استاندارد و دانشگاه علوم‌ پزشکی تشکیل و جوانب مختلف آن بررسی‌گردد. متن کامل خبر را اینجا ملاحظه فرمایید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد