مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مدیریت عاشقانه

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است - بازکن دکان که وقت عاشقی است.
 
برای مشاهده وبلاگ مدیریت عاشقانه اینجا کلیک کنید.
نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجوی رشته مدیریت یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 12:12

با سلام و خسته نباشید
من به دنبال یک موضوع به روز در مورد پایان نامه ام هستم ممنون میشم اگه منو یاری کنید.
از اطلاعات شما ممنونم.

علیک سلام
موضوعاتی زیادی می تواند مد نظر باشد بستگی به این دارد که معیارهای شما برای انتخاب موضوع به روز چه باشد! لطفا اطلاعات بیشتری ارایه فرمایید تا بتوانم کمک موثری بکنم.
به امید دیدار مجدد!

دانشجوی رشته مدیریت دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:41

سلام.
ممنون از پاسخ شما.در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی مشغول به تحصیل هستم.من دوست دارم پایان نامه ام به روز باشه و سیاسی نباشه .مثلا ترکیبی از ریاضی و مدیریت یا علم کامپیوتر با علم مدیریت.ممنون میشم از کمک شما.
سپاسگذارم.

علیک سلام
برای دریافت پاسخ خود لطفا ایمیل تان را بررسی فرمایید. امیدوارم پاسخ من راهگشای مساله شما باشد.
منتظر دریافت نظر شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد