مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ده ریسک اصلی برون سپاری به شرکت های خارجی

برون سپاری به شرکت های خارجی ، دارای رشد سالانه بین 20 تا 25 درصد است و به نظر هم نمی رسد این رشد در آینده نزدیک متوقف شود . در حقیقت باوجود این که بیشتر شرکت های تجاری کلان در ابتدا در مقابل این روند مقاومت می کردند ، بیشتر مسایل فنی به سهولت حل شده اند و ریسک های سیاسی نیز در پی ارزیابی های دقیق ناچیز به نظر می رسند . حتی بحث های سیاسی داغ در گرفته در مورد شغل هایی که به خاطر برون سپاری به شرکت های خارجی از دست می روند نیز تاثیری بر تقاضای سازمان های IT در این زمینه نگذاشته است. برون سپاری به کشور های خارجی به عنوان یک مدل به کارگیری نیروی کار خارجی تا سال 2008 یا 2009 به رشد خود ادامه خواهد داد. 
در طی دوره 2004 – 2005 ، برون سپاری به سرویس های اساسی تبدیلی و اساسی تقسیم خواهدشد . سرویس های اساسی بازتاب دهنده ساختارهای پردازش شبکه ای خواهد بود و قیمت گذاری بر مبنای میزان مصرف را توسعه خواهند داد . در طی دوره 2006-2007، سرویس های تبدیلی ( به عنوان مثال توسعه برنامه های کاربردی و برون سپاری فرایند های تجاری ) بر حسب توابع برون سپاری تجاری به دو صورت افقی ( توابع اشتراکی ) و عمودی ( تخصصی شده ) تقسیم بندی خواهند شد .اگر چه ارائه دهندگان خدمات برون سپاری سعی خواهند کرد; زیر ساخت ها را با سرویس ها یکی کنند ; اما مشتریان تا 2008-2009 به دنبال قیمت گذاری مجزا خواهند بود.
در طی دوره 2004-2005 ، سازمان های IT پروژه ها و توابع مجزا ( مانند پروژه های توسعه برنامه های کاربردی و فرایند های تجاری ) را به شرکت های خارجی برون سپاری خواهند کرد . این روند دارای رشد سالانه بیش از 20 درصدی خواهد بود . راهبردهای فروشندگان داخلی باعث خواهد شد تا قرارداد های برون سپاری مجتمع و بزرگ دیگر معمول نباشند . اما راهبرد بیشتر سازمان های ITهم چنان بر استفاده از فروشندگان خدمات برون سپاری خارجی خواهد بود. در اینجا ، 10 ریسک اصلی برون سپاری به شرکت های خارجی ذکر شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد