مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

رضایی: چرا آمار صندوق ها بعد از ۵ روز اعلام نمی شود

محسن رضایی روز گذشته در نامه ای خطاب به وزیر کشور نسبت به تعلل کم سابقه آن وزارت خانه در ارائه آمار تفصیلی صندوق های رای به نماینده قانونی وی، اعتراض کرد و آن را زمینه ساز از بین رفتن حق نامزدها برای شکایت قانونی دانست.به گزارش مهر، در بخشی از این نامه آمده است: احتراما، به اطلاع می رساند با وجود تقاضاهای مکرر نمایندگان این جانب و نامه رسمی به رئیس جمهور و با گذشت پنج روز از انتخابات، تاکنون اطلاعات مربوط به نتایج شمارش صندوق ها که اولین و ابتدایی ترین حق کاندیدا است، در اختیار این جانب قرار نگرفته است.

لذا با توجه به این که تاخیر کم سابقه پنج روزه ستاد انتخابات کشور در ارائه نتایج شمارش آراء صندوق ها، بعد از اعلام نتایج کلی انتخابات، موجب ایجاد شائبه عددسازی در صندوق ها برای تطبیق با نتایج کلی حوزه های انتخابیه شده است، انتظار می رود که حداکثر تا پایان وقت اداری امروز (روز گذشته) نسبت به تحویل اطلاعات شمارش صندوق های رای اقدام نمایید. اصل خبر اینجا است. 

همچنین محسن رضایی اعلام کرد مستنداتی در مورد کدهای ملی شهروندان ایرانی دارد که حکایت از آرای سه و نیم میلیونی او دارد، خبرنگار انتخاب به نقل از یک منبع نزدیک به او به اطلاعات تازه ای دست پیدا کرد.
این منبع مطلع گفت: محسن رضایی تا بعد از ظهر روز گذشته موفق به جمع آوری اطلاعاتی شده که حکایت از آن دارد که 900 هزار ایرانی (با استناد به کدملی) تایید کرده اند که به محسن رضایی رای داده اند.این در حالی است که آرا ی محسن رضایی کمتر از 650 هزار از سوی وزارت کشور اعلام شده است. اصل خبر اینجا است.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 08:59 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ممنون!

آرشیو کامل کارتون های قدیمی پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 09:47

فروشگاه اینترنتی پارساشاپ ( www.parsashop.com ( بعنوان زیباترین فروشگاه اینترنتی در ایران ، آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.

محصولات متنوع و کمیاب از جمله :
عطرهای خوشبو و فانتزی ، کارتون های نایاب قدیمی ، نرم افزارهای آموزشی ارجینال ، مستندهای استثنائی و فوق العاده ، فیلم های جدید و جذاب و ...
در این فروشگاه عرضه می گردد.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام فروشگاه را با عنوان :
آرشیو کامل کارتون های قدیمی
و با لینک :
www.parsashop.com
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.

موفق باشید.
مدیریت پارساشاپ
www.parsashop.com

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد