مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نرم افزار تضمین کیفیت آرماندیس (QA)

پیاده‌سازی و استقرار استاندارد ISO9001:2000 در سازمان‌‌ها و شرکت‌ها فرآیندی زمان بر و پر هزینه است. از آنجا که این استاندارد بسیار گسترده است و تمامی فرآیندهای سازمان را در بر می‌گیرد، نیروی انسانی زیادی را درگیر می‌نماید، که این نیروی انسانی می‌بایست با این استاندارد و نحوه استفاده از آن آشنایی کامل داشته باشند. این امر، مستلزم آموزش پرسنل و به کارگیری مشاوران باتجربه در این زمینه است. علاوه بر این به دلیل حجم بالای کار پیاده سازی و استقرار سیستم میزان خطای انسانی بالا می‌رود.
استفاده از یک سیستم نرم افزاری که مطابق با این استاندارد تهیه شده باشد، می‌تواند در زمان و هزینه استقرار این سیستم صرفه جویی کند. هزینه‌ها می‌توانند هم به صورت محسوس و هم به صورت نامحسوس باشند.
سیستم نرم افزار تضمین کیفیت آرماندیس (QA)، بر اساس فصل‌های استاندارد تهیه شده است و تمامی الزامات آن را با دقت زیادی در بر می‌گیرد. این سیستم به صورت کاربرپسند و بسیار اجرایی تهیه شده است و در طراحی آن از همفکری مشاوران و کارشناسان تضمین کیفیت مجرب استفاده شده است، به گونه‌ای که با آموزش این سیستم به کاربران و به کارگیری آن، بخش‌های مختلف استاندارد، پیاده سازی می‌شود.
بخش‌های این نرم افزار عبارتند از:

  • مدیریت نرم افزار

  • کنترل مدارک و داده‌ها

  • کنترل سوابق

  • ممیزی داخلی

  • سیستم مدیریت فرآیندها

  • سیستم پی گیری اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

  • گزارشات متنوعی از قسمتهای فوق، که این گزارشات می‌توانند به صورت کاملتر در قالب گزارشات مدیریتی ارائه شوند.   

جهت دریافت فایل دمو(DEMO) نرم افزار تضمین کیفیت آرماندیس، اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد