مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اتحاد وبلاگ نویسان در هفته بیماری های غیرقابل رویت

بیماری هایی مانند میگرن وجود دارند که بیماران بسیاری به آنها دچار هستند، اما اینگونه بیماری ها نشانه ء ظاهری ندارند و ممکن است شما شخص بیمار را خیلی سالم ببینید و حتی به او بگویید "تو که چیزیت نیست ! " ، در حالی که دوست شما از دردی درونی رنج میکشد و شما حتی نمی دانید چگونه کمکش کنید.

چهاردهم تا بیستم سپتامبر هر سال  (23 تا 29 شهریور ماه) ، هفته هشدار درباره بیماری های غیر قابل مشاهده است و موسسه Invisible Illness از وبلاگ نویسان خواسته است تا درباره یک بیماری غیرقابل مشاهده که میشناسند در وبلاگ خود مطلبی هر چند کوتاه منتشر کنند و به اندازه توان خود مردم را با این گونه بیماری ها و مشکلات مبتلایان به این بیماری ها آشنا سازند.

سایت Invisible Disabilities تعدادی بنر برای قرار دادن در وبلاگ ها و سایت ها جهت حمایت از بیماران اینگونه بیماری ها و آشنا کردن مردم با اینگونه بیماری ها در سایت خود قرار داد است که در این آدرس قابل دریافت است. پس از قرار دادن لوگو و لینک کردن آن به سایت Invisible Disabilities یک ایمیل به این آدرس ارسال کنید و آدرس وبلاگ خود را نیز بفرستید تا نام وبلاگ شما را نیز در لیست حمایت کنندگان از این حرکت انسان دوستانه قرار دهند.

به نقل از: پرشین وبلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
هدا کشورشاهی جمعه 3 مهر 1388 ساعت 05:57 http://www.keshvarshahi.ir

سلام-خوشحالم کردی به من سر زدی - بازم بیا هر کمکی از من بر میاد در زمینه مطلب آماده همکاریم
در ضمن اگه موافق باشی همو لینک کنیم

علیک سلام
به نظر می رسه باید برای همکاری به دنبال راه های موثر تری از تبادل لینک بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد