مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مشاور مدیریت آف لاین

 

در سند ؛مشاور مدیریت آف لاین؛ با گوشه هایی از تجربیات و یافته های علمی مشاور مدیریت آشنا خواهید شد. این سند به طور مستمر به روز می شود و شما می توانید با مراجعه به وبلاگ مشاور مدیریت نسخه به روز آن را دریافت نمایید. برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 11:29 http://setareman.blogsky.com

سلام
دعوت به هم کاری
وبلاگ خوبی داری دوست عزیزم اگه موافق باشید به تبادل کلیلک بپردازیم.
من امروز (تبلیغ oxinads )شما را کلیک کردم اگه موافق باشی و هر روز این کار رو بکنیم خیلی خوب می شه در صورت موافقت به وبلاگم مراجعه کنید و پس از کلیلک هر روز به من خبر دهید تا من هم تبلیغ شما را کلیک کنم و من هم پس از کلیلک به اطلاعتان می رسانم در صورت امکان این نظر را تایید نفرمائید تا در دید عموم با شد.
با تشکر
سارا

علیک سلام
به نظر من این نوع همکاری موثر نیست. افزایش رتبه سایت از طریق کلیک کردن باید با افزایش بازدید کننده همراه باشد و نه اینکه بازدید کننده های از پیش تعیین شده مرتب به سایت یکدیگه سر بزنند و بیخودی کلیک کنند. به نظر شما حرف من درسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد