مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

دانلود متن کامل استاندارد ISO 9001:2008

برای دریافت متن کامل استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش۲۰۰۸ روی لوگوی مشاور مدیریت کلیک کنید. (اگر لینک دانلود تصویر راهگشا نبود برای دریافت استاندارد ایزو ۹۰۰۱ به بانک استاندارد مشاور مدیریت رجوع کنید).

منبع : مشاوره و استقرار ایزو 

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 10:56 http://sadaf-2668.blogsky.com

با سلام خدمت شما من دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه تهران هستم یکی از اساتید تحقیقی در رابطه با طراحی نظام انگیزش توسط مدیر در سازمان داده کتابهای زیادی را مطالعه کرده ام ولی خیلی قابل توجه نبود از شما خواهشمندم مرا یاری کنید.

همان طور که گفتی یک تحقیق مطرح شده پس تنها نباید به خواندن کتاب بسنده کنی ! به نظر من علاوه بر خواندن کتاب و مقالات مرتبط که می تونی با جستجو در وبلاگ مشاور مدیریت و یا گوگل آنها را بیابی یک کار مهمتر هم انجام بده و اون اینکه تعدادی پرسش مناسب در زمینه تحقیق طرح کن و با چند مدیر از چند سازمان مصاحبه ای ترتیب بده تا به طور واقعی تحقیق کنی نظام انگیزشی آنها چیست و برای تحقیق تو چه دستاوری خواهد داشت.
به امید دیدار مجدد!

مریم دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 15:57

با سلام
قبل از هر چیز تشکر میکنم چون سایتتون تا الان واقعا برای من مفید بوده
من به صورت آزمایشی تو یک شرکت آی تی بیس مشغول کارم.
ازم خواستن که بگم مستنداتی که باید برای شرکت تهیه شه چیا هست و اینکه فرمت هاشو در بیارم!واقعا میخوام این کار رو به بهترین شکل انجام بدم.
موفق نشدم فایل متن کامل استاندارد ISO 9001:2008 رو از سایتتون دانلود کنم.
ممنون میشم اگر این فایل رو برام بفرستین و اگر منبع دیگه ای میشناسید که میتونه بهم کمک کنه معرفی کنید.

علیک سلام
خواهش می کنم و از لطف شما سپاسگزارم.
متن ایزو ۹۰۰۱ را برای شما ایمیل کردم ولی فکر نکنم بدون آموزش و به تنهایی بتوانید از پس این کار برآیید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد