مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

گردشگری مجازی یزد

امروز یکی از دوستان لینک خیلی جالبی واسم فرستاد که حیفم اومد بقیه بی نصیب باشند.  این لینک گردشگری مجازی در استان یزد است. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 12:15 http://syberbooks.blogsky.com/

سلام
کمی از وبلاگتون رو یددم
مایل به تبادل لینک هستم
وبلاگ من کتابخانه ای است که مقاله و کتاب و ... در ان اپلود می کنم.
تا حالا بیش از هزار مقاله توش گذاشته ام.
مقالاتی که دارم و 5000 تا هست وقتی اپلود کردم می رم سراغ مجموعه کتابم که حدودا 7000 تا هستش
مقالات با فرمت ورد و در سایت فور شیر اپلود شده اند.
من 5شنبه و جمعه اپ می کنم و روزهای دیگه توی خوابگاه هستم.
بنده شما رو لینک کردم. اگه شما هم مایل به تبادل لینک و ادامه یافتن این ارتباط هستین من رو لینک کنید .
التماس دعا

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم. به وبلاگ شما سر زدم پیشنهاد می کنم دسته بندی مشخص تری برای مقاله های که می گذارید اختصاص دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد