مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

هواشناسی سرخپوستی

مردان قبلیه سرخ پوست از رییس جدید می پرسن: «آیا زمستان سختی در پیش است؟»
رییس جوان قبیله که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشت، جواب میده «برید هیزم تهیه کنید» بعد می ره به سازمان هواشناسی کشور زنگ می زنه: «آقا امسال زمستون سردی در پیشه؟»
پاسخ: «اینطور به نظر میاد»، پس رییس به مردان قبیله دستور می ده که بیشتر هیزم جمع کنند و برای اینکه مطمئن بشه یه بار دیگه به سازمان هواشناسی زنگ می زنه: «شما نظر قبلی تون رو تایید می کنید؟»
پاسخ: «صد در صد»، رییس به همه افراد قبیله دستور می ده که تمام توانشون رو برای جمع آوری هیزم بیشتر صرف کنند. بعد دوباره به سازمان هواشناسی زنگ می زنه: «آقا شما مطمئنید که امسال زمستان سردی در پیشه؟»
پاسخ: بگذار اینطوری بگم؛ سردترین زمستان در تاریخ معاصر!!!
رییس: «از کجا می دونید؟» 
پاسخ: چون سرخ پوست ها دیوانه وار دارن هیزم جمع می کنن 

به نقل از رایانامه های رسیده به مشاور مدیریت

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 20:44

یاد قصه ملانصرالدین افتادم که همه رو فرستاد دنبال آش اخر دست خودش هم رفت دنبال آش ! حالا دوباره شما منو ضایع کن بگو اینو با اون مقایسه می کنم عجب دلی دارم .

بالاخره آش گیرش اومد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 19:17

یکی دو تا شکلک گریه هم می گذاشتین تا من از دست شما گریه کنم . آخه اون موقع قضیه انرژی مثبت دادن مثل الان گرم نشده بود (شاید هم رازش لو نرفته بود )وگرنه شاید از اثرات آش آش کردن ملا این می شد که آشی هم گیر ملا می اومد !

تو که نمی دونی آش گیرش اومده یا نه فقط تا اینجا می دونی که خودش هم رفت دنبال آش !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد