مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بازاریابی دوچرخه ای

حدودن 1 ماه پیش وقتی مامان داشت از خرید برمی‌گشت، یه پسربچه‌ی 10و12 ساله توی کوچه این برگه رو بهش داد. یکی از معصومانه‌ترین چیزهاییه که من توی عمرم دیده‌ام. مثل اینکه این طفل معصوم‌ها حتا یه نفرو نداشتن که براشون این چند خطو تایپ کنه یا شاید از ترس مسخره شدن نمی‌خواستن از بزرگترهاشون کمکی بگیرند. به هر حال من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. می‌دونین، یاد خواهرزاده‌ی خودم افتادم که یه پسر 13 ساله‌ی تپله و جز پلی‌استیشن بازی کردن و گیم نت رفتن و تنبلی و مسخره‌بازی هیچ کاری ازش بر نمی‌آد. ای کاش وبلاگم ویزیتور بیشتری داشت. به هر حال اگه ساکن شیراز هستید و خونتون دور و بر فلکه اطلسیه می‌تونید به این مردان جوان سفارش خرید بدید. اگه شماره‌شون خوب مشخص نیست اینه: 09355335019
راستی وقتی رفته بودم اسکنش کنم روم نمی‌شد اینو بدم دست آقاهه. برگه رو گرفت، گفت منظورتون اینه که می‌خواین تایپش کنین؟ گفتم نخیر. همینو می‌خوام اسکن کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 18:33 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

علیک سلام
اگه می شه این دفعه که باز هم دوباره اومدی یک پیام نو بزار این پیام دیگه تکراری شده!

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 18:34 http://www.amoozeshkade.com/forum.php

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

علیک سلام
متاسفانه محصل نیستم حالا چکار کنم؟

حسین دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 23:37 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

علیک سلام
اگه می شه این دفعه که باز هم دوباره اومدی یک پیام نو بزار این پیام دیگه تکراری شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد