X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

پنج‌شنبه 3 تیر 1389
تنها از تبلیغات اثربخش استفاده کنید

مدیر گرامی، حتما مستحضر هستید که می گویند تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است. به شرط آن که از اثربخشی لازم برخوردار باشد و سرمایه گذار را به هدف موردنظر خود برساند.

آن چه در این نماهنگ می بینید نمونه ای از سرمایه گذاری تبلیغاتی است که کاملا اثربخش بوده است. این تبلیغ گرافیک نیست بلکه کاملا واقعی است. قطعات این بازی دومینو وار از دو خودرو هوندا اکورد جدا شده و با محاسبات دقیق به نحوی که دیده می شود قرار داده شده است. هزینه تهیه این تیزر تبلیغاتی دو دقیقه ای 6 میلیون دلار و برای تهیه آن 3 ماه وقت صرف شده است. برای تهیه آن از 606 قطعه استفاده شده و بیش از هر ویدئوی دیگر در اینترنت مشاهده شده است. این اگهی تبلیغاتی بارها از تلویزیون های بریتانیا پخش شده و بسیار بیش از هزینه خود برای هوندا سود آور بوده است. لطفا چند بار با دقت ببینید. لازم به یادآوری است که برف پاک کن خودروهای هوندای آکورد خودکار بوده و در تماس با مقدار کافی آب به کار می افتد. 


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1103286


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001