مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بازاری به نفع آسایشگاه خیریه کهریزک

نظرات 1 + ارسال نظر
MoHseN HoseiNi چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 10:18 http://RedStars.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
من یک وبلاگ شخصی دارم که به صورت گرافیکی طراحی کرده ام و در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
قسمت از قالب وبلاگم به صورت فلش طراحی شده، بنابر این نیاز به فلش پلیر ورژن 10 داره تا بتوانید وبلاگم رو به خوبی ببینید
برای شروع فعالیتم نیاز به حمایت وبلاگ های پر بازدید با انجام عمل تبادل لینک دارم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید
با تشکر

علیک سلام
به وبلاگت سر زدم و خنده ام گرفت وقتی فکر کردم که یک وبلاگ تخصصی مدیریت با یک وبلاگ رمانتیک پیوند بخورن چی می شه؟! یاد ازدواج مار و جوجه تیغی افتادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد