مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ماهنامه مشاور مدیریت - شماره هفتم (مهر ۱۳۸۹) - منتشر شد

ماهنامه مشاور مدیریت

شماره ۷- مهر 1389

مدیریت محترم:

هفتمین شماره ماهنامه مشاور مدیریت منتشر شد. فهرست مطالب منتشر شده در این شماره بدین شرح است:  

 

- تلنگر مدیریت (ماشین وضوساز خودکار)،  

- اخبار مدیریت (اولین مسجد جهان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت کرد)، 

- نقدی بر سیستم مدیریت کیفیت مسجد، 

- فهرست آخرین مطالب منتشر شده در وب سایت مشاور مدیریت، 

- جمله ای از وبلاگ مدیریت عاشقانه.  

- دیدگاه های مدیران محترم در رابطه با موضوع اصلی ماهنامه شماره ۷ مشاور مدیریت  

 

  

شماره ۷- مهر 1389

 

درخواست برای sharepoint

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند تعدادی از مدیران سازمان ها اعلام نیازی مبنی بر ارایه آموزش و خدمات مرتبط با پیاده سازی و توسعه نرم افزار share point  از مجموعه نرم افزارهای تحت شبکه مایکروسافت داشته اند. در صورتی که سازمان جنابعالی تجربه، توانمندی و یا آشنایی برای رفع این نیاز دارد خواهشمند است مقرر فرمایید اطلاع رسانی لازم از طریق تماس با رایانامه (ایمیل) مشاور مدیریت - sadeghfar@gmail.com  -  مبذول گردد.

ممیزی مستندات خدمتی جدید از مشاور مدیریت

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند مشاور مدیریت خدمت جدیدی از بسته خدماتی مشاوره رایگان خود را طراحی نموده است. در این خدمت جدید مستندات سیستم مدیریت کیفیت ارسالی از سوی سازمان های گوناگون مورد ممیزی قرار گرفته و در مقایسه با نیازمندی های استاندارد بین المللی ایزو 9001 و همچنین با استفاده از تجربیات مشاور مدیریت انطباق های آنها مدون و منتشر می گردد. نتیجه این ممیزی می تواند راهگشای تعیین اقدامات اصلاحی یا پیشگیرانه مناسب برای سازمان های مشابه بوده و علاوه بر این سبب ساز بهبود وضعیت مستندسازی سازمان گردد. 

برای استفاده از این خدمت رایگان کافیست مستندات مورد نظر خود را بدون ذکر نام سازمان به نشانی رایانامه (ایمیل) مشاور مدیریت – sadeghfar@gmail.com  - ارسال نمایید. مستندات دریافت شده، مطالعه و بررسی شده و نتیجه ممیزی این مستندات به همراه توصیه های بهبود به نشانی دریافت شده از سوی جنابعالی ارایه خواهد گردید و همزمان با آن و به منظور بهره برداری سایر مدیران محترم در این قسمت از وب سایت مشاور مدیریت منتشر خواهد گردید.

امید است ارایه این خدمت قابل رویت و قضاوت توسط تمام دست اندرکاران حوزه مدیریت کیفیت، مورد استفاده قرار گرفته و سبب ساز بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت سازمان گردد. خواهشمند است مشاور مدیریت را از نقطه نظرات خود در این رابطه محروم نفرمایید. برای ارایه دیدگاه خود از این فرم استفاده نمایید.