مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اول نوامبر زمان بکارگیری استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند اول نوامبر انتظار بکارگیری یکی از آرزومندانه ترین استانداردهای سال های اخیر سازمان بین المللی ایزو به سر خواهد رسید. ایزو 26000 ویرایش 2010، با عنوان ؛راهنما برای مسئولیت های اجتماعی؛ تامین کننده خطوط راهنما برای کسب و کارهای خصوصی و نیز سازمان های عمومی و دولتی در زمینه مسئولیت های اجتماعی است.
مطابق با این استاندارد احساس و اصالت عملکرد یک سازمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی می تواند بر موارد زیر تاثیر داشته باشد:
مزیت های رقابتی،
شهرت،
توانایی جذب و نگهداری کارکنان، مشتریان و سایر ذینفعان،
نگهداری روحیه، تعهد و بهره وری کارکنان،
تصویر مناسب برای سرمایه گذاران، مالکین، خیرین، حمایت کننده ها و انجمن های مالی،
ارتباط با شرکت ها، سازمان های دولتی، رسانه ها، تامین کنندگان، بزرگان، مشتریان و انجمن هایی که در این زمینه فعالیت دارند. 

 


 

ایزو 26000 خطوط راهنمایی برای هر نوع سازمانی با هر اندازه یا موقعیتی را به شرح زیر تامین می نماید:
1- مفاهیم، اصطلاحات و تعاریف مرتبط با مسئولیت های اجتماعی
2- پس زمینه، روند و ویژگی های مسئولیت های اجتماعی
3- اصول و راهکارهای عملی مرتبط با مسئولیت های اجتماعی
4- موضوعات اصلی و مسایل مرتبط با مسئولیت های اجتماعی
5- تجمیع، پیاده سازی و ترویج رفتارهای حوزه مسئولیت های اجتماعی در سراسر سازمان از طریق تسری بکارگیری خط مشی ها و اقدامات خود
6- شناسایی و درگیر ساختن ذینفعان
7- ارتباطات در تعهدات، عملکرد و سایر اطلاعات مرتبط با مسئولیت های اجتماعی
ایزو 26000 یک استاندارد راهنمای داوطلبانه است که برای آن مشابه سایر استانداردها نظیر ایزو 9001 و ایزو 14001 گواهینامه صادر نمی گردد. 

متن اصلی و کامل این خبر را در اینجا مشاهده فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد