مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نظرسنجی سازمان بین المللی ISO از کاربران ایزو 9001

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند سازمان بین المللی ایزو تصمیم دارد یک نظر سنجی از کاربران موجود و بالقوه استاندارد ایزو 9001 ویرایش 2008 را در سراسر جهان انجام دهند. این نظر سنجی به منظور بهینه کاوی مدیریت کیفیت و جمع آوری بازخوردها است تا به کمک آنها بتواند برای بهبود استاندارد یاد شده و تغییرات مورد نیاز آن تصمیم گیری نماید.

طبق قوانین ISO تمام استانداردهای منتشر شده باید حداقل هر پنج سال یکبار مورد تجدید نظر قرار گیرند تا مشخص گردد که این استانداردها مورد تایید هستند، باید بازنگری شده یا از دور خارج شوند.

با مراجعه به نشانی زیر می توانید در این نظرسنجی مشارکت نمایید:

www.iso.org/tc176/sc2/ISO9000UserSurvey

کاربران می توانند تجارب و هر گونه مساله ای که درباره نظرسنجی برخط (online) دارند یا کسانی که مایل هستند به صورت غیر برخط در نظرسنجی شرکت داشته باشند مراتب را از طریق رایانامه زیر در میان بگذارند:

TFUS.Survey@googlemail.com

کاربرانی که غیر برخط در نظرسنجی شرکت می کنند یا پرسش های عمومی دارند می توانند با رایانامه زیر در تماس باشند:

Charles.Corrie@bsigroup.com

نظرسنجی یاد شده به 11 زبان عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی و اسپانیایی انجام می پذیرد.

این متن ترجمه بخش اول خبری است که "راجر فراست" در  وب سایت سازمان بین المللی استاندارد منتشر ساخته است و شما می توانید متن اصلی و کامل آن را در اینجا مطالعه فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد