مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

برنامه ریزی استراتژیک

جناب آقای صادق فر - با سلام

امیدوارم مزاحمت های منو ببخشید چون واقعا خیلی خوب راهنمایی می کنین من مزاحمتون می شم. .می خواستم در مورد مدل هایی که برای برنامه ریزی استراتژیک مطرح شده سوال کنم. جستجوهایی که انجام دادم نشون میدن انگار مراحلی که لازم هست تا برنامه ریزی استراتژیک انجام بشه متفاوته. مدل برایسون به نظرم کامل بود. در مورد یه سازمان دولتی شما به کارگیری مدل خاصی رو پیشنهاد می کنین؟ مشاورهایی که هم هستن روال خاص خودشون رو دارن. خیلی متشکرم ازتون. بازم پوزش منو بپذیرید.

با سپاس

 

علیک سلام

خواهش می کنم اگر بتونم کمکی بکنم خوشحال می شم. در مورد پرسش تون و با توجه به درس هایی که از تجارب حرفه ایم در این زمینه آموخته ام نکاتی را خدمتتان عرض می کنم:

1- استنباط شما از اینکه برای پیاده سازی مدیریت استراتژیک روش های متفاوتی پیشنهاد می شه درسته.

2- اینکه هر مشاوری روال خاصی داره هم درسته، چون بستگی به تخصصش داره فقط اینش بده که هیچ مشاوری نمی گه ماستش ترشه!

3- مدل برایسون الگوی خوب و قابل قبولی برای سازمان های دولتی است.

4- مدیریت استراتژیک بیش از اینکه به روش های پیاده سازی متفاوت آن بستگی داشته باشد به تفکر استراتژیک مدیران سازمان بستگی دارد در همین رابطه پیشنهاد می کنم از پیوند زیر کمک بگیرید:

http://sites.google.com/site/sadeghfar/note/strategyquestion

5- پیشنهادی بر اساس تجارب خودم دارم و خدمت شما عرض می کنم اینکه اگر مستقل از هر گونه روشی که در سازمان برای پیاده سازی مدیریت استراتژیک بکار می برید، بتوانید مدیران را قانع کنید تا چشم انداز آینده سازمان را به تصویر بکشند (نقاشی کنند) به 80% اهداف خود نایل شده اید. در همین رابطه بنده مطلبی در وب سایت مشاور مدیریت دارم که پیوند زیر شما را به آن راهبری می نماید.

http://sites.google.com/site/sadeghfar/note/paintyourstrategy
امیدوارم توضیحات بنده راهگشا بوده باشد. اگر ابهامی بود از تماس با بنده دریغ نفرمایید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد