مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ایزو ۱۴۰۰۵ استاندارد جدیدی که سازمان ایزو منتشر کرده است

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند سازمان ایزو به تازگی استاندارد جدیدی به منظور کمک به سازمان ها و به ویژه شرکت های کوچک و متوسط برای استفاده از یک رویکرد مرحله بندی شده به منظور پیاده سازی یک سیستم مدیریت زیست محیطی را منتشر کرده است.
امروزه سازمان ها به صورت افزاینده ای به موضوع نیازمندی های مدیریت زیست محیطی در فعالیت هایشان توجه نشان می دهند. اگر چه منافع بکارگیری چنین سیستمی کاملا روشن باشد لیکن این کار برای سازمان های کوجک و متوسط کار ساده ای نیست.
استاندارد ایزو 14005 ویرایش 2010 با عنوان سیستم های مدیریت زیست محیطی، خطوط راهنما برای مرحله بندی پیاده سازی یک سیستم مدیریت زیست محیطی شامل بکارگیری ارزیابی عملکردهای زیست محیطی اکنون منتشر شده است.
هدف این استاندارد تامین خطوط برای سازمان ها به منظور مرحله بندی توسعه، پیاده سازی، نگهداری و بهبود یک سیستم مدیریت زیست محیطی بر مبنای نیازمندی های استاندارد ایزو 14001 است. استاندارد ایزو 14005 دربرگیرنده توصیه هایی برای یکپارچه کردن و استفاده از فنون ارزیابی عملکردهای زیست محیطی نیز می باشد. این استاندارد برای هر سازمان فارغ از سطح توسعه یافتگی، نوع فعالیت ها و موقعیت مکانی آن است.
این متن ترجمه بخشی از جدید خبر سازمان ایزو است که متن کامل آن اینجا آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد