مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

درد دل یکی از نمایندگان محترم مدیریت

جناب آقای مهندس صادق فر
با سلام و احترام
شاید حدود یک سال است که از مطالب بسیار مفیدتان بهره مند می شوم و از این بابت بسیار ممنونتان هستم. قصد ندارم زیاد وقتتان را بگیرم. به عنوان نماینده مدیریت در سیستم ایزو 9001 در کارخانه تولید آرد مشغول فعالیت هستم اما متاسفانه از همان ابتدا با مشاوره های ضعیف درکی ناقص، مبهم و گاه کاملاً اشتباه از این سیستم در ذهنم نقش بسته و هر روز ابهامی برابهامات قبلی اضافه می شود. قصدم یکطرفه به قاضی رفتن نیست اما ای کاش ایزو و مشاوره ایزو و ممیزی آن فقط کراوات زدن و چند کلمه فرنگی به زبان آوردن نبود. وقتی با متخصصان مجرب این مقوله مثل شما و همکارانتان برخورد کردم حسی توام با تاسف و خشم به سراغم آمد. در چندین دوره شرکت کردم اما دریغ از زبانی شیوا، روان و کاربردی که نثر فنی و خشک استاندارد را برای ما ملموس کند.
الغرض دلم نمی خواهد این مسیر را با همین منوال سپری کنم. خواهش می کنم اگر مشاوره و رفع اشکال تلفنی هم برایتان مقدور است بفرمایید تا مزاحمتان شوم. شاید درخواستم عجیب و غریب به نظر برسد ولی به قول نظریه پردازان قانون جاذبه آنقدر از این دست اقدامات به ظاهر ساده و گاه به ظاهر نامعقول انجام می دهم تا نتیجه لازم را بگیرم .
مشتاقانه منتظر پاسختان هستم.
موفق و سلامت باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد