ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
مدیریت محترم، اگر تمایل دارید از اخبار سازمان ایزو با خبر شوید بخش هایی از آن را که مرتبط با مقوله سیستم های مدیریت است و توسط مشاور مدیریت ترجمه شده است را در اینجا مطالعه نمایید.
سلام، حین جستجو در اینترنت با سایت شما آشنا شدم واقعاً مطالب آموزنده و جالبی قرار داده اید جا دارد خسته نباشیدی به شما عرض کنم. من به تازگی در کارخانه ای به عنوان کارشناس تضمین کیفیت استخدام شده ام ممنون می شوم هراز چند گاهی مرا راهنمایی فرمایید. در این شرکت یک سیستم مدیریت کیفیت حدود 7 سال پیش پیاده شده و بازنگری صورت نگرفته و واحد ها دقیقا بر طبق روش اجرایی کار نمی کنند چگونه یک بازنگری روی تمام فرآیند ها داشته باشم؟ آیا باید برنامه ریزی خاصی انجام دهم ؟
علیک سلام، از آشنایی با شما خوشحال شدم و ممنون از تعاریف شما! به نظر من باید قبل از اینکه سندی را بازنگری یا برای کاری برنامه ریزی کنید به دنبال علت های این بی توجهی بگردید و آنها را بیابید تا بتوانید اقدام اصلاحی مناسبی انجام دهید و گر نه تاریخ 7 سال گذشته سازمان شما دوباره تکرار می شود.
مدیریت محترم، اگر می خواهید از مطالب وبلاگ مشاور مدیریت که در ماه گذشته بیشترین بازدید را داشته اند اطلاع داشته باشید و آنها را مطالعه نمایید به استحضار می رساند این مطالب به شرح زیر فهرست شده اند: