مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آخرین اخبار ایزو

مدیریت محترم، با مشاور مدیریت همراه باشید تا از آخرین اخبار سازمان ایزو که درباره استانداردهای سیستم های مدیریت منتشر می گردد مطلع شوید. برای مطالعه خبرهایی که تا کنون منتشر شده است از اینجا بازدید فرمایید. 

اطلاعیه شماره 9 ـ دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی بهره وری

به نام خداوند جان و خرد
موضوع: پایان رسمی فرایند داوری
با سلام و آرزوی بهروزی
داور گرامی
احتراما،ً به اطلاع می رساند که فرایند داوری آنلاین دومین دوره جشنواره ملی بهره وری، روز جمعه 6 اسفند ماه به پایان رسید.
فرایند داوری این دوره از جشنواره ملی بهره وری برای اولین بار در ایران با حضور بی سابقه حدود 2000 نفر داور شامل مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد سازمان ها و سایر فعالان عرصه بهره وری در 23 گروه صنعتی به صورت کاملاً آنلاین و در صحت کامل برگزار گردید.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره، روز سه شنبه هفته جاری مورخ 10 اسفند ماه با حضور وزرای نفت و بازرگانی، رییس اتاق صنایع، معادن و بازرگانی ایران، شهردار تهران، فعالان عرصه بهره وری و داوران گروه های مختلف صنعتی در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

با سپاس
ستاد داوری جشنواره ملی بهره وری
Ipcel.org

مشتری گرامی

در اوزاکا، شیرینیسرای بسیار مشهوری بود. شهرت او به خاطر شیرینیهای خوشمزهای بود که میپخت. مشتریهای بسیار ثروتمندی به این مغازه میآمدند، چون قیمت شیرینیها بسیار گران بود. صاحب فروشگاه همیشه در همان عقب مغازه بود و هیچ وقت برای خوشآمد مشتریها به این طرف نمیآمد. مهم نبود که مشتری چقدر ثروتمند است.

یک روز مرد فقیری با لباسهای مندرس و موهای ژولیده وارد فروشگاه شد و عمداً نزدیک پیشخوان آمد. قبل از آنکه مرد فقیر به پیشخوان برسد، صاحب فروشگاه از پشت مغازه بیرون پرید و فروشندگان را به کناری کشید و با تواضع فراوان به آن مرد فقیر خوشآمد گفت و با صبوری تمام منتظر شد تا آن مرد جیبهایش را بگردد تا پولی برای یک تکه شیرینی بیابد!

صاحب فروشگاه خیلی مؤدبانه شیرینی را در دستهای مرد فقیر قرار داد و هنگامی که او فروشگاه را ترک میکرد، صاحب فروشگاه همچنان تعظیم میکرد.

وقتی مشتری فقیر رفت، فروشندگان نتوانستند مقاومت کنند و پرسیدند که در حالی که برای مشتریهای ثروتمند از جای خود بلند نمیشوید، چرا برای مردی فقیر شخصاً به خدمت حاضر شدید.

صاحب مغازه در پاسخ گفت: مرد فقیر همهی پولی را که داشت برای یک تکه شیرینی داد و واقعاً به ما افتخار داد. این شیرینی برای او واقعاً لذیذ بود. شیرینی ما به نظر ثروتمندان خوب است، اما نه آنقدر که برای مرد فقیر، خوب و باارزش است.  

منبع: یکی از ایمیل های دریافتی مشاور مدیریت

پرسش و پاسخ های مشاور مدیریت به روز شد

مدیریت محترم، بسیاری از نمایندگان محترم مدیریت سازمان ها این پرسش را همواره مطرح ساخته اند که تفاوت مفاهیم اصلاح، اقدام اصلاحی و اقدام پیشگیرانه که در استانداردهای خانواده ایزو مطرح شده است چیست؟ برای اطلاع از نقطه نظرات مشاور مدیریت در این باره به اینجا مراجعه فرمایید. 

بیشترین بازدیدهای بهمن ۸۹ از وبلاگ مشاور مدیریت

مدیریت محترم، اگر می خواهید از مطالب وبلاگ مشاور مدیریت که در ماه گذشته بیشترین بازدید را داشته اند اطلاع داشته باشید و آنها را مطالعه نمایید به استحضار می رساند این مطالب به شرح زیر فهرست شده اند: 

مشاور مدیریت هر روز به روز می شود 

شماره ۱۱ ماهنامه مشاور مدیریت 

برگزاری مراسم پایانی دومین دوره جشنواره ملی بهره وری 

آیا مردم می‌توانند عملکرد نیروی انتظامی را نقد کنند 

درد دل یکی از نمایندگان محترم مدیریت

چالش های بهره وری

مدیریت محترم، جشنواره ملی بهره وری اکنون در حال برگزاری است و اینجانب بعنوان یکی از داوران این جشنواره در پاسخ به چهار پرسش مطرح شده از سوی برگزار کنندگان آن مطالبی را عرض کرده ام که شما می توانید این مطالب را که در سامانه داوری آنلاین جشنواره یاد شده ثبت شده است مطالعه فرمایید.  

همچنین مقاله مرتبط با این پرسش و پاسخ که از سوی بنده برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است از اینجا قابل دسترس است.