مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

شکایت از زیر پا گذاشتن اصول مشتری مداری

پرسش: لطفا" اینجانب را راهنمایی کنید که چگونه و کجا شکایت خود را از یکی از مونتاژ کننده های خودرو در ایران برای زیرپا گذاشتن اصول مشتری مداری از طریق ایزو پیگیری کنم قبلا از همکاری شما سپاسگزارم.

پاسخ: اگر این شرکت دارای گواهینامه ایزو 9001 می باشد شما می توانید نامه ای به شرکت صادر کننده گواهینامه نوشته و شکایت خود را مطرح و پیگیری نمایید. البته توصیه می کنم حتی الامکان نامه را به شرکت اصلی (ممیز خارجی و نه نماینده ایرانی آنها) نوشته و از طریق شرکت اصلی شکایت خود را دنبال نمایید. امیدوارم موضوع مورد شکایت شما به درستی مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد