X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

پنج‌شنبه 26 خرداد 1390
اهداف کیفیت

نهایت سپاس رو دارم از حسن توجه و راهنمایی هاتون در مورد یادداشت روی خط مشی ما فقط با یک مورد از یادداشت هاتون حرف دارم اونم اینکه هیچ جای استاندارد گفته نشده که اهداف کلان داخل خط مشی باید قابل اندازه گیری باشد اما فرمایش شما درمورد اهداف کیفی موسسه دقیقا صادق است.

به هرحال خیییییلیییییییی ممنونم.


خواهش می کنم البته نکات زیر نیز قابل توجه است:

1- استاندارد به خرد یا کلان بودن اهداف توجهی ندارد و انتظار دارد که اهداف تعیین شده قابل اندازه گیری باشند.

2- اهداف کیفی عبارت درستی نیست. اهداف کیفیت مورد نظر استاندارد است یعنی اهدافی درباره مسایل کیفیت در سازمان

با سپاس - مشاور مدیریت


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1103751


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001