X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

یکشنبه 30 بهمن 1390
اهداف کیفیت، شاخص فرآیندها یا طرح تجاری

با سلام
یک سوال از خدمت شما داشتم لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمائید:
ارتباط و اختلاف بین اهداف کیفی ، شاخص فرآیندها و طرح تجاری چیست؟ وآیا می توان هر سه را در یک قالب دید(اگر می شود چطور؟) چون مدارکی که ما درشرکتمان داریم تقریبا این سه مورد با هم یکی هستند(یا کارشناسان قبلی اشتباها باتغییرات زیاد این سه مدرک را نزدیک به هم ساخته اند) با تغییراتی جزئی.
با تشکر
لطفا پاسخ به این پرسش را در اینجا مطالعه نمایید.


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1102000


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001