مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

با این مساله که در بسیاری از سازمان های ایرانی وجود داره چه کنیم

سلام 

اولش تشکر کنم که یه همچین سایتی هست که بتونم مشکلم رو حداقل بیان کنم و امید به این داشته باشم که میتونم حلش کنم. من مدیر اداری یه مجموعه هستم حقیقتا دچار مشکل های زیادی هستم که حل کردنش واسم سخته بزرگترین مشکل مدیر ارشد سازمانه آخه اون بی برنامه اس، روی حرفهاش نمیشه حساب کرد و خیلی مشکل های دیگه اینه که من هر کاری هم بخوام انجام بدم اون نهایتا همه رو خراب میکنه منو راهنمایی کنید خواهش می کنم.

اگر درباره این مساله، پیشنهاد و یا تجربه ای دارید ارایه نمایند تا شاید به نتیجه قابل تسری برسیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین مروتی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 09:32

سلام
این مشکل رو ما در بیشتر شرکتها داریم و واسه همینه که صنایع تو ایران پیشرفت نمیکنه
شما باید خواسته ها و علایق مدیر ارشد رو شناسایی کنید و از ابزاری که براش جذابیت داشته باشه و بتونه درک کنه استفاده کنید

اما در کل واسه این آدما دل نسوزون وبه خودشون واگذارشون

علیک سلام
ممنون از همراهی شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد