مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بررسی مستندات فرایند نگهداری و تعمیرات زیر ساخت فناوری اطلاعات

باسلام
مستندات فرایند نگهداری و تعمیرات خدمات رایانه ای را مطالعه کردم برای تصویب و ابلاغ مناسب است البته موارد زیر در آن لحاظ نشده است که می تواند در نسخه بازنگری 2 مورد توجه قرار گیرد.
1- به دستورالعمل 6301 در فهرست مستندات فرایند اشاره ای نشده است.
2- بازدید 3 ماه یکبار عملی است؟ پیشنهاد می کنم برای سرکشی به تجهیزات کامپیوتری برنامه زمانبندی ماهانه طراحی شود. به گونه ای که هر کامپیوتر حداقل هر شش ماه یکبار بازدید شود.
3- نیازی نیست به مواردی مانند هواگیری داخل کیس در متن فرایند اشاره شود چرا که این گونه موارد ممکن است کم و زیاد شود که باید فرم آن بازنگری گردد و نیاز به بازنگری فرایند نباشد.
4- نحوه اطلاع رسانی دستورالعمل های مربوط (بند 2-8) مشخص نشده است.
5- با توجه به این فهرست اصلی مستندات و سوابق کیفیت در حال بارگذاری روی وب سایت شرکت است لازم است به نحوه نگهداری و حصول اطمینان برای از بین نرفتن این گونه اطلاعات نیز اشاره شود.
6- به امنیت شبکه کامپیوتری شرکت و مواردی مانند بسته بودن سی دی رام ها، یو اس پی ها توجهی نشده است.
7- به روز رسانی آنتی ویروس ها از قلم افتاده است.
8- اگر کاربری اطلاعات خود را روی سرور ذخیره نکرد چه می شود؟ سامانه بک آپ گیری باید به صورت خودکار کار کند و نه اینکه به کاربر بستگی داشته باشد.

پرسش مشاور مدیریت: مطالب مطرح شده مرتبط با کدام بند استاندارد ایزو 9001 است؟
نظرات 1 + ارسال نظر
farhad soudi چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 16:14 http://managementarticle.bolgfa.com

با عرض خسته نباشید خدمت دوست عزیز وبلاگ کارآمدی و خوبی داری. اما اگه تعداد مموضوعات و مطالب وبلاگتو بیشتر و متنوعتر میکردی بهتر چون اینتوری پیج رنگت هم که بالتر است دبازدید وبلاگت بیشتر و بهتر میشد. اگه دوست داشتی یه سر به ما بزن وبلاگم در باب مقالات و کتب مدیریت هستش همراه با مقالات لاتین چون تازه راهش انداختم فرصت نکرده ام مقالات آپولود کرده را تو وبلاگ قرار دهم این هم آدرسشhttp://managementarticle1404.bolgsky.com. در ضمن یه وبلاگ در زمینه مقالت و کتب و مطالب عمومی مدیریت دارم که آدرسشو نوشتم اگه دوست داشتی با هم لینک کنیم.
با تشکر
فرهاد صعودی

علیک سلام
حداقل چه تعداد موضوع و مطلب واسه این پیشنهادی که دادی لازمه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد