مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

شماره صفر مجله مجازی فتوگراف

شماره صفر مجله مجازی فتوگراف منتشر شد. مجله تخصصی و الکترونیکی فتوگراف با هدف بالابردن سطح و معرفی هنرمندان در زمینه عکاسی و گرافیک با تیمی جوان و حرفه ای به دنیای مجازی وارد می شود. برای دریافت این مجله به اینجا بروید.
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی حسین زاده سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 16:03 http://silenzio.blogfa.com/

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است
نه در ان بالاها
مهربان، خوب، قشنگ
چهره اش نورانیست
گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد
او مرا می خواند، او مرا می خواهد
_______________________________________
سلام.از آشنایی با وبلاگ شما بسیار خوشبختم.هر چند مطالبتونو کامل نخوندم اما وبلاگ علمی و پر محتوایی دارین.من هم دانشجوی ارشد بازاریابی هستم و خوشحال میشم که شما هم به وب من سر بزنید..
راستی اگر موافق با تبادل لینک هستید لطفا وبلاگ منو با عنوان: (سکوت کوچه های شب) و با آدرس www.silenzio.blogfa.com لینک کنید و به من خبر بدید.
سال نورا هم تبریک میگم و امیدوارم سال سبز و زیبایی داشته باشید.
موفق باشید و به امید دیدار دوباره

شعرتان درباره خدا خوب بود! ولی من تا به حال به خوبی شعر در وصف خدا اثر زنده یاد قیصر امین پور که در نشانی زیر آن را آورده ام ندیدم:
https://sites.google.com/site/sadeghfar/home/god
_______________________________________________
علیک سلام من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم و به وبلاگتون سر زدم. سال نو شما هم شاد باد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد