مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

شناسنامه فرایندها

با سلام
من در حال طراحی شناسنامه فرآیندهای سازمان خودمان هستم و در قسمت "مستندات و روش ها" و "شماره بندهای استاندارد" برای هر فرآیند باید ورودی مد نظر باشند یا خروجی ها؟
پرسش این پاسخ را در اینجا مطالعه فرمایید.
نظرات 1 + ارسال نظر
بینام پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 17:44

سلام خسته نباشید. من دنیال ژرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم یا سیورت یا هر ژرسشنامه زمانی که روایی و پایایی لازم را داشته باشه هستم. ممکنه در این زمینه راهنماییم کنین

علیک سلام
من چنین پرسشنامه هایی را در اختیار ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد